martes, 14 de abril de 2020

CISCOWEB

Alumnado de Merza , andamos revisando un recurso para vernos a través de internet, é proposto pola xunta polo que é seguro.


 Aquí vos deixo os pasos para que lle vaiades botando unha ollada, precisaría saber se todos tedes un ordenador ou táblet con cámara web, e se ás 11.00 vos sería posible facer a conexión. Comezaremos mañá con 15 minutos.

Que vos parece?

MOI IMPORTANTE Ó IGUAL QUE NA AULA, AS NORMAS DE DIÁLOGO, CON EDUCACIÓN E CORTESÍA SON MOI IMPORTANTES. E UN RECURSO EDUCATIVO PARA LEVAR ESTA SITUACIÓN O MELLOR POSIBLE. UNHA APERTA. 

Os pasos a seguir serían, entrar nesta páxina: 

E escribir estes códigos, (son exclusivos para nós de 11.00 a 11.15)
NÚMERO REUNIÓN : 840 531 003
Contrasinal: 4444.  (fíxate que a contrasinal leva un punto ó final)

NON HAI QUE REXISTRASE. CALQUERA DÚBIDA EU TEREI O CORREO ABERTO POLO QUE PODÉDESME ESCRIBIR.

REVISADE ESTE VÍDEO PARA VER OS ASPECTOS MÁIS IMPORTANTES.


2 comentarios:

  1. Son Miguel. A clase era hoxe ás once pero eu onte cando me levantei non estaba escrita esta información e como eu só vexo o traballo polas mañáns (perdón) non poiden entrar na clase. Disculpade as molestias.

    ResponderEliminar
  2. Son Miguel. A clase era hoxe ás once pero eu onte cando me levantei non estaba escrita esta información e como eu só vexo o traballo polas mañáns (perdón) non poiden entrar na clase. Disculpade as molestias.

    ResponderEliminar

GENIALLYS REPASO

Buenos días chicos y chicas, estamos en el final de curso, así que para hoy y mañana os dejo unos geniallys de repaso. LENGUA 4º E 5º MA...